فروشگاه جامع دانلود فایل مجازی با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت

محل لوگو

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 7
  • بازدید دیروز : 228
  • بازدید کل : 595586

پيشنهاد يك چارچوب سرويس گرا براي تأمين زيرساخت اطلاعاتي مورد نياز جهت بسته بندي تورهاي پوياي مسافرتي


پيشنهاد يك چارچوب سرويس گرا براي تأمين زيرساخت اطلاعاتي مورد نياز جهت  بسته بندي تورهاي پوياي مسافرتي

پيشنهاد يك چارچوب سرويس گرا براي تأمين زيرساخت اطلاعاتي مورد نياز جهت

بسته بندي تورهاي پوياي مسافرتي

پايان نامه كارشناسي ارشد مهندسي كامپيوتر 

گرايش نرم افزار

دانشگاه شهيد بهشتي

 

چكيده

يكي از صنايع مهم جهان كه در بعضي كشورها منبع درآمد اصلي نيز بحساب مـي آيـد، صـنعت گردشـگري اسـت. ماهيت متفاوت و پيچيده ي تركنش هاي تجاري درون حوزه ي گردشگري، آن را از مابقي كسب و كار هاي رايج مستثني ساخته بطوريكه منجر به پيدايش يكي از بزرگترين زنجيره هاي تأمين گشته است. در گذشـته، شـركت هـاي مسـافرتي بدليل عدم توانايي در تقبل هزينه هاي بالاي دسترسي به اطلاعات روشـن و بـه روز، فعاليـ تهـاي خـود در حـوز ههـاي مشخص و ارائه خـدمات تكـراري متمركـز مـ يسـاختن د. سيسـت مهـايCRS،GDS و PMS از جملـه دسـتاوردهاي پروژه هاي تحقيقاتي جهت تسهيل عمليات دستيابي به داده هاي پراكنده محسوب مي شوند. امروزه با تغيير گرايش هـاي متقاضيان سفر، تأمين نياز ها و خواسته هاي مشتريان مشكل تر شده است و سيستم هاي اطلاعاتي پيشين نيز از توانـايي

كافي برخوردار نيستند. لزوم ارائه اطلاعات به روز و فراهم سازي مكانيزم هاي انتخاب آسان تر براي مشتريان باعث گرديد تا سيستم هاي توصيه گر سفر پا به عرصه ي ظهور بگذارند. اين سيستم ها با هدف پردازش اطلاعات و شناسـايي خـدمات منتخب سعي مي كنند مشتريان را از پيچيدگي هاي محاسباتي دور سازند. در حال حاضر سيستم هاي مـذكور از كـارايي كافي براي پوشش حوزه هاي اطلاعات مورد نياز جهت توليد بسته هاي كامل مسـافرتي برخـوردار نيسـتند. در حقيقـت تلاش هاي محققان در راستاي توليد اين رده از سيستم ها بيشتر بر روي موضوع الگوريتم هاي تصميم گيري متمركز بوده و بهاي كمتري به انواع اطلاعات مورد استفاده در آن ها حداقل در حوزه ي گردشگري پرداخته شده است. در اين تحقيق قصد آن داريم تا حوزه اطلاعاتي صنعت گردشگري را با هدف افزايش رضايتمندي مشـتريان كـاوش كرده و اقلام اطلاعاتي مورد نياز جهت توليد و ارائه هر چه بهتر بستههاي مسافرتي شناسايي نماييم. سـپس زيرسـاخت نرم افزاري را طراحي مي كنيم تا به جمع آوري و مديريت داده ها و اطلاعـات مربـوط بـه خـدمات مسـافرتي و مشـتريان بپردازد. اين زيرساخت با بهره گيري از مفاهيم معماري سرويس گرا و قابليت هاي معنايي طراحي مـي گـردد و مـي توانـد تأمين كننده بستر اطلاعاتي مناسب براي سيستم هاي توصيه گر خـدمات مسـافرتي و سيسـت مهـاي توليـد بسـت ههـاي مسافرتي قلمداد گردد.

 

فهرست مطالب

 

1 طرح مسئله و راه حل اوليه .......................................................................................................................... 1

1-1 تورهاي مسافرتي؛ گذشته و امروز ..................................................................................................................................... 2

1-1- 1 تغيير گراي شها در نوع تقاضاها............................................................................................................................... 3

1-2 طرح مسئله ............................................................................................................................................................................. 5

1-2- 1 پويايي و كيفيت ،لازمه ي موفقيت تورهاي مسافرتي ........................................................................................ 7

1-3 اهداف تحقيق ......................................................................................................................................................................... 9

1-3- 1 محدوده مسئله ......................................................................................................................................................... 10

1-4 را هحل پيشنهادي ............................................................................................................................................................... 11

1-4- 1 طراحي را هحل به سبك معماري سروي سگرا ................................................................................................... 12

1-4- 2 استفاده از سروي سهاي وب معنايي به عنوان فناوري پياده سازي .............................................................. 13

1-5 ساختار پايان نامه ................................................................................................................................................................. 15

2 مروري بر مفاهيم مورد نياز در حوزه گردشگري .................................................................................... 17

2-1 نگاهي دقي قتر به تورهاي مسافرتي ............................................................................................................................... 18

2-1- 1 انواع تورهاي مسافرتي............................................................................................................................................ 18

2-1- 2 چرخ هي حيات تورهاي مسافرتي ........................................................................................................................ 20

2-2 گردشگري ،صنعتي كه از بنيان در حال تغيير است ................................................................................................. 21

2-2- 1 گردشگري قديم در مقابل گردشگري جديد .................................................................................................... 22

2-3 محصول گردشگري ............................................................................................................................................................ 23

2-3- 1 محصول گردشگري و بازنمايي آن در ذهن مشتري ......................................................................................................... 25

2-4 جمع بندي مطالب .............................................................................................................................................................. 29

3معماري سرويس گرا، غني شده با معنا.................................................................................................... 32

3-1 معماري سروي سگرا ........................................................................................................................................................... 33

3-1- 1 سروي سگرايي چيست ............................................................................................................................................ 34

3-1- 2 سرويس چيست ....................................................................................................................................................... 38

3-1- 3 سروي سهاي وب ...................................................................................................................................................... 41

3-2 وب معنايي ........................................................................................................................................................................... 42

3-2- 1 فرا داد هها................................................................................................................................................................... 43

3-2- 2 هستان شناسي .......................................................................................................................................................... 45

3-2- 3 منطق ......................................................................................................................................................................... 46

3-2- 4 كيك لايه اي وب معنايي ................................................................................................................................47 .......

3-3 سروي سهاي وب معنايي................................................................................................................................................... 48

3-3- 1 استفاده از هستان شناس يها .................................................................................................................................. 49

3-3- 2 اصلاح و تغيير عملكردهاي پايه در سروي سهاي وب ..................................................................................... 50

3-3- 3 رو شهاي پياده سازي سروي سهاي وب معنايي ............................................................................................... 52

4مروري بر دو تكنيك توليد سروي سهاي وب معنايي ............................................................................. 56

4-1 هستان شناسي مدل سازي سروي سهاي وب (WSMO) ......................................................................................... 57

4-1- 1 زباني براي تعريف هستان شناسي مدلسازي سرويس هاي وب ..................................................................... 59

4-1- 2 عناصر سطح بالاي هستان شناسي مدلسازي سرويس هاي وب .................................................................... 60

4-2 روش OWL-S براي طراحي سروي سهاي وب معنايي ........................................................................................... 63

4-2- 1 انگيز ههاي بكارگيري OWL-S ......................................................................................................................... 64

4-2- 2 هستان شناسي فوقاني براي سروي سها .............................................................................................................. 65

4-2- 3 نمايه هاي سرويس ................................................................................................................................................... 67

4-2- 4 مدلسازي سروي سها به عنوان فرآين دها............................................................................................................. 69

4-2- 5 ترجمه يك سرويس به حالت واقعي ................................................................................................................... 69

4-3 مقايسه و بررسي قابلي تها ............................................................................................................................................... 71

5مدل ها و منابع اطلاعاتي مورد نياز ........................................................................................................73

5-1 شناسايي مدل ها و اطلاعات ............................................................................................................................................. 74

5-2 مدل مطلوبيت مشتري ..................................................................................................................................................... 76

5-3 نمايه ي مشتري؛ خواسته هاي ضمني و پنهان او ................................................................................................79 ........

5-4 تجربه و ارزياب يهاي ديگران ............................................................................................................................................ 81

5-5 رخداد ها و شرايط جهان ................................................................................................................................................... 82

5-6 خدمات مسافرتي ................................................................................................................................................................ 83

6طراحي زيرساخت داده اي در قالب چارچوب ......................................................................................... 86

6- 1 ترسيم ساختار كلي چارچوب پيشنهادي ..................................................................................................................... 87

6- 1-1 مولفه ي همتاياب ..................................................................................................................................................... 87

6- 1-2 مولفه ي بررسي كننده اعتبار ................................................................................................................................ 88

6- 2 لايه بندي چارچوب پيشنهادي ................................................................................................................................89 ........

6- 3 هستان شناس يها ................................................................................................................................................................. 90

6- 3-1 هستان شناس يهاي دامن هي گردشگري .............................................................................................................. 90

6- 3-2 هستان شناس يهاي كاربردي ................................................................................................................................. 92

6- 3-3 طراحي پيمانه اي بر دانشي اساس مدل موزاييك ............................................................................................ 93

6- 4 لايه پيوند.............................................................................................................................................................................. 94

6- 4-1 سرويس استخراج داد هها و اطلاعات ................................................................................................................... 95

6- 4-2 سرويس تعامل با مشتري مشتري .................................................................................................................... 100

6- 4-3 سرويس تعامل با خدمات مسافرتي ................................................................................................................. 101

6- 5 لايه داد هها و خدمات ...................................................................................................................................................... 103

6- 5-1 سرويس مديريت نمايه ي مشتري .................................................................................................................... 104

6- 5-2 سرويس غن يسازي خدمات مسافرتي .............................................................................................................. 104

6- 6 لايه الگ وها و قوانين ......................................................................................................................................................... 106

6- 6- 1 الگ وها ................................................................................................................................................................106 .......

6- 6- 2 قوانين ................................................................................................................................................................107 ......

6- 6- 3 سرويس توليد بست هي مسافرتي........................................................................................................................ 109

6- 7 لايه بست ههاي مسافرتي ................................................................................................................................................. 110

7مطالعه موردي و ارزيابي چارچوب پيشنهادي ....................................................................................... 111

7-1 بررسي يك سناريوي عملي .......................................................................................................................................... 112

7-1- 1 بررسي عملكرد ساير سيستم ها ......................................................................................................................... 118

7-2 مقايسه با تحقيقات مشابه ............................................................................................................................................. 120

7-2- 1 عملكرد و جايگاه................................................................................................................................................... 121

7-2- 2 پوشش اطلاعاتي ................................................................................................................................................... 123

7-2- 3 چگونگي نگاه به كيفيت محصول ..................................................................................................................... 125

7-2- 4 چگونگي نگاه به پويايي محصول ...................................................................................................................... 126

8نتيجه گيري............................................................................................................................................ 1278-1 مروري بر اهداف تحقيق ................................................................................................................................................ 128

8-2 چگونگي تحقق اهداف.................................................................................................................................................... 129

8-3 كارهاي آينده ................................................................................................................................................................... 133

9پيوست ها ................................................................................................................................................ 135

9-1 جدول مقايسه اي گردشگري سخت و نرم ................................................................................................................. 136

9-2 جدول مقايسه اي گردشگري مدرن و سنتي ............................................................................................................. 137

9-3 نمايش نمونه اي ................................................................................................................................................................ 138

9-4 درك معاني از درون متون ............................................................................................................................................ 138

9-4- 1 نمايش معاني متون، گذشته، حال و آينده .................................................................................................... 140

9-4- 2 بكارگيري هستان شناسي براي درك معاني متون ........................................................................................ 140

9-5 استفاده از داد هكاوي جهت پردازش نمايه مشتري ................................................................................................. 141

9-6 نظ ركاوي؛ ابزاري براي استخراج تجربه و ارزيابي ديگران ...................................................................................... 142

144منابع و مراجع ............................................................................................................................................

145مراجع...........................................................................................................................................................................................

 

شكل 3-2. نمونه اي از يك صفحه ي وب براي برنامه ويزيت دكتر - با جزئيات معنايي ................................................. 4421

شكل 3-3. رويكرد لايه اي به وب معنايي .................................................................................................................................... 4721

شكل 4-1. نگاشت بين OWL-S و WSDL ........................................................................................................................... 7121

شكل 5-1. مدل سنتي كلان مطلوبيت مشتري ........................................................................................................................ 7721

شكل 5-2. مدل ويژ هسازي شده مطلوبيت مشتري .................................................................................................................. 7821

شكل 5-3. نمونه ساده اي از يك برنامه ي سفر .......................................................................................................................... 8521

شكل 6-1. نمايش مولفه اي چارچوب در يك محيط عملياتي ............................................................................................... 8821

شكل 6-2. ساختار لايه اي چارچوب ............................................................................................................................................. 8921

شكل 6-3. بخشي از تجربيات يك مشتري هتل ....................................................................................................................... 9821

شكل 6-4. نمونه خروجي حاصل از پردازش تجربه ي ذكر شده .......................................................................................... 9821

شكل 7-1. نمونه اي از صفحه ي جستجوي پورتال Travelocity ..................................................................................... 11922

شكل 7-2. نمونه اي از بست هي مسافرتي قابل توليد توسط پورتال EuropeVacations ........................................... 12022

شكل 7-3. ماتريس عملياتي سيستم هاي توصيه گر .............................................................................................................. 12122

شكل 9-1. صفحه ي نمونه اي براي دريافت درخواست مشتري .......................................................................................... 14022

شكل 9-2. صفحه ي نمونه اي براي ارائه پيشنهاد به مشتري .............................................................................................. 14022

 

شكل 3-4. تكامل وب ................................................................................................................................................................49 ......

شكل 6-5. نمونه تيتر خبري بر اساس استاندارد RSS ................................................................................................100 ......

شكل 9-3. خوشه بندي؛ گرو هبندي نمونه هاي مشابه بر اساس تابع فاصله ................................................................142 ......


مبلغ قابل پرداخت 15,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ تیر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 648
دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما ویژه دهه کرامت سال 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته ...

مجموعه 2 عددی طرح معرق خانه

مجموعه 2 عددی طرح معرق خانه

مجموعه 2 عددی طرح معرق خانه شامل 2 طرح معرق خانه: 1.طرح معرق خانه ویلا سلطنتی 2.طرح معرق خانه گوتیک   دارای راهنمای اسمبل قطعات ابتدا نقشه ها را چاپ کرده و سپس به روی تخته انتقال داده و برش زده و با توجه به شماره گذاری قطعات و همچنین شکل کامل شده آن ، آنها را به هم ... ...

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت  راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه،راه آهن و باند فرودگاه سال1403: -تهیه اتوماتیک و خودکار متره و برآورد،صورت وضعیت در کمترین زمان فقط با وارد کردن شماره آیتم -تهیه ریز متره -تهیه خلاصه متره -تهیه خلاصه فصول -تهیه برگه های مالی و مالی کل -اعمال اتوماتیک ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم  اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

سوالات نهاد مبحث دانش خانواده و جمعیت (بخش اول)

سوالات نهاد مبحث دانش خانواده و جمعیت (بخش اول)

  عنوان مبحث: سوالات نهاد مبحث دانش خانواده و جمعیت (بخش اول) همراه با پاسخ شامل: 9 جلسه تعداد صفحات: 11 سوالات و جواب ها بصورت تایپ شده با فونت استاندارد می باشد که قابلیت سرچ در زمان آزمون را دارد   سوالات ترم جدید همراه با پاسخ برای نمره 19 به بالا   فرمت: pdf ... ...

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

کتاب صوتی بسیار مفید    #روانشناسی_تصویر_ذهنی    اثر: #ماکسول_مالتز   ترجمه: مهدی قراچه داغی    کیفیت اجرا: خیلی خوب  ... ...

دانلود کتاب صوتی واپسین گفتار اسپالدینگ

دانلود کتاب صوتی واپسین گفتار اسپالدینگ

کتاب صوتی  کتاب_واپسین_گفتار ( یا عالم اوراسینا) ازاسپالدینگ_نویسنده_کتاب_معبدسکوت ... ...

پاورپوینت کامل فصل سوم ریاضی چهارم ضرب و تقسیم(همراه با حل تمارین)

پاورپوینت کامل فصل سوم ریاضی چهارم ضرب و تقسیم(همراه با حل تمارین)

پاورپوینت کامل فصل سوم ریاضی چهارم ضرب و تقسیم(همراه با حل تمارین) این محصول قابل ویرایش با فرمت pptx در 68 اسلاید آماده و قابل ارایه می باشد. در صورت شخصی سازی میتونین به واتس آپ شماره ای که زیر درج شده پیام بدین واستون اوکی میکنیم   مزایای استفاده از ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی از سکس تا فراآگاهی

دانلود رایگان کتاب صوتی از سکس تا فراآگاهی

سکس آنان كه با سكس مخالف هستند زودتر به انزال می‌رسند، زیرا ذهن منقبض آنان عجله دارد تا از شر آن خلاص شود. پژوهش‌های معاصر چیزهای بسیار تعجب‌آوری را می‌گویند، حقایق شگفت‌آور. برای نخستین بار، مسترز و جانسون Masters and Johnson در مورد آمیزش عمیق جنسی مطالعه علمی ‌انجام ... ...

کیس اختلال دوقطبی - مصاحبه با بیمار دو قطبی  - نمونه مصاحبه با بیمار دوقطبی

کیس اختلال دوقطبی - مصاحبه با بیمار دو قطبی - نمونه مصاحبه با بیمار دوقطبی

تعداد صفحات: 11 نوع فایل: WORD   + فایل هدیه: نمونه مصاحبه تشخیصی افسردگی و اعتیاد (8صفحه)   فهرست مطالب: شرح حال (مشخصات، علت ارجاع، شکایت عمده، مشکلات موجود و ...) معاینه وضعیت روانی تشخیص مصاحبه   بخشی از متن فایل: م: خوابت چطوره؟ ب: زیاد خوب نیست، اگار ... ...

پاورپوینت کیست هموراژیک تخمدان و درمان آن

پاورپوینت کیست هموراژیک تخمدان و درمان آن

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت کیست هموراژیک تخمدان و درمان آن فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 27پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهکیست تخمدان هموراژیک چیستانواع کیست هموراژیککیست‌های فولیکولارکیست‌های لوتئالعلائم کیست هموراژیک علت کیست هموراژیک عوارض کیست ... ...

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt شامل 4 فایل پاورپوینت سلول های بنیادین به زبان ساده: 1. 33 اسلاید: تاریخچه سلول های بنیادی / تعریف سلول های بنیادی / ویژگی های سلول های بنیادی / گونه های سلول بنیادی / انواع سلول ... ...

پاورپوینت بازسازی ویرانه ها درس 22 مطالعات اجتماعی پنجم

پاورپوینت بازسازی ویرانه ها درس 22 مطالعات اجتماعی پنجم

  عنوان پاورپوینت درسی: دانلود پاورپوینت بازسازی ویرانه ها درس 22 مطالعات اجتماعی پایه پنجم فرمت: پاورپوینت ppt   تعداد اسلاید: 19   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسیبکارگریی افکت ها، تصاویر و اشکال متحرک بسیار ... ...

پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای دهم

پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای دهم

عنوان پاورپوینت: پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم   فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 26   پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسی   فونت ... ...

قالب آماده رنگی پلاک خودرو word

قالب آماده رنگی پلاک خودرو word

قالب آماده رنگی پلاک خودرو word مناسب برای چاپ روی برگه A3 ... ...

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf Solutions Manual for Design and Analysis of Experiments – 8th حل تمرین های کتاب طراحی و تحلیل آزمایش ویرایش 8 فصل های 2 تا 15 814 صفحه pdf ... ...

پاورپوینت درس هجدهم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم تعیین نوع کسب و کار

پاورپوینت درس هجدهم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم تعیین نوع کسب و کار

                نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 12 اسلاید   قسمتی از متن پاورپوینت: بخش 18 تعیین نوع کسب و کار کسب و کاربه تمامی فعالیت های تولیدی، خدماتی، خرید و فروش کالا ها با هدف سودآوری، کسب و کار گویند. فروش و انتقال کالا ها و ... ...

پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی دوازدهم

پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی دوازدهم

عنوان پاورپوینت درسی : دانلود پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی پایه دوازدهم   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 27   شامل: متن درس و شعر، معنای روان متن درس و شعر، معنای واژگان مهم، آرایه ها، کارگاه متن پژوهی همراه با جواب، قلمرو زبانی، قلمرو ... ...

پاورپوینت درس 2 علوم تجربی پایه چهارم دبستان (ابتدایی): مخلوط ‌ها در زندگی

پاورپوینت درس 2 علوم تجربی پایه چهارم دبستان (ابتدایی): مخلوط ‌ها در زندگی

نوع فایل: power point فرمت فایل: pptx قابل ویرایش تعداد اسلایدها:‌ 43 اسلاید   تصویری از پاورپوینت: این پاورپوینت آموزشی، جذاب، قابل ویرایش، کاملا منطبق با کتب درسی و با تعداد اسلاید ذکر شده تهیه و تنظیم شده است. با بکارگیری نمودار ها ، تصاویر جالب و جذاب و دسته ... ...

دانلود حل المسائل کتاب انتقال حرارت هدایتی دیوید هان و نجاتی اوزیشیک David Hahn

دانلود حل المسائل کتاب انتقال حرارت هدایتی دیوید هان و نجاتی اوزیشیک David Hahn

دانلود حل المسائل کتاب انتقال حرارت هدایتی دیوید هان و نجاتی اوزیشیک David Hahn   تعداد صفحات : 574 فرمت: PDF + دستنویس زبان: لاتین ویرایش: سوم عنوان لاتین: Heat Conduction نویسندگان: دیوید هان و نجاتی اوزیشیک David Hahn - Necati Ozisik   این حل المسائل، کل فصل های ... ...

طرح  معرق کشتی هانسیاتیک

طرح معرق کشتی هانسیاتیک

طرح معرق کشتی هانسیاتیک  دارای راهنمای اسمبل قطعات ابتدا نقشه ها را چاپ کرده و سپس به روی تخته انتقال داده و برش زده و با توجه به شماره گذاری قطعات و همچنین شکل کامل شده آن ، آنها را به هم وصل کنید. در دو فرمت : jpg و PDF تعداد صفحه :4 عدد   ... ...

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان تئوری رفتار مصرف کننده در اقتصاد در 112 اسلاید

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان تئوری رفتار مصرف کننده در اقتصاد در 112 اسلاید

اقتصاد یا ترازمان به یک نظام اقتصادی در یک یا چند منطقه جغرافیایی یا سیاسی خاص اطلاق می‌شود و در برگیرنده تولید، توزیع یا تجارت و مصرف کالاها و خدمات در آن منطقه یا کشور می‌باشد. یک اقتصاد مجموع کل ارزش معاملات میان فعالان اقتصادی نظیر افراد، گروه‌ها، سازمان‌ها و حتی ... ...

مجموعه اسکیس معماری از بناهای ایرانی

مجموعه اسکیس معماری از بناهای ایرانی

مجموعه "اسکیس معماری از بناهای ایرانی"    این مجموعه شامل 225 تصویر اسکیس و کروکی معماری از بناهای مختلف ایرانی می باشد.   ... ...

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

  عنوان پاورپوینت: پاورپوینت سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه درس 10 قرآن پایه هشتمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایش   تعداد اسلاید: 26       پوشش کامل درس (جلسه اول و دوم) به همراه صوت آیات   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین ... ...

دانلود جزوه الاستیسیته اصغری شریف

دانلود جزوه الاستیسیته اصغری شریف

جزوه معتبر درس الاستیسیته آماده برای دانلود مشخصات دانشگاه: صنعتی شریف استاد: دکتر محسن اصغری تعداد صفحات: 90 فرمت: پی دی اف PDF کیفیت: خوب حجم: 20.6 مگابایت نوع جزوه (تایپی یا دست نویس): دست نویس ... ...

پاورپوینت شاد زیستن درس تفکر و سبک زندگی هفتم

پاورپوینت شاد زیستن درس تفکر و سبک زندگی هفتم

  عنوان پاورپوینت: پاورپوینت شاد زیستن درس تفکر و سبک زندگی پایه هفتم   فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 18 پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درس     فونت ... ...

فروشگاه اینترنتی فایل و نرم افزار

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما