فروشگاه جامع دانلود فایل مجازی با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت

محل لوگو

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 185
  • بازدید دیروز : 804
  • بازدید کل : 670173

ارائه روشي خودکار به منظور شناسايي سرويس هاي کسب و کار با استفاده از متريک هاي طراحي بر اساس افراز فرايندهاي کسب و کار


ارائه روشي خودکار به منظور شناسايي سرويس هاي کسب و کار با استفاده از متريک هاي طراحي بر اساس افراز فرايندهاي کسب و کار

ارائه روشي خودکار به منظور شناسايي سرويس هاي کسب و کار با استفاده از متريک هاي طراحي بر اساس افراز فرايندهاي کسب و کار

پايان نامه کارشناسي ارشد مهندسي کامپيوتر

گرايش مهندسي نرم افزار

 

 

چکيده

 

معماري سرويس گرا که به عنوان يک پديده نوظهور شناخته مي شود، يک راهحل موثر براي مواجه شدن با تغييرات سريع در محيط هاي کسب و کار سازمانها است . از جمله متدولوژي هاي متداولي که براي توسعه سيستم هاي نرم- افزاري بر اساس معماري سرويس گرا وجود دارد مي توان به SOMA و Erl اشاره کرد. اولين گام در متدولوژي SOMA مدلسازي سرويس نام دارد که معادل دو گام ابتدايي متدولوژي Erl يعني گامهاي تحليل و طراحي است .

 

گام مدلسازي شامل سه فعاليت عمده با نامهاي شناسايي سرويس ، مشخصه سازي سرويس و تحقيق به سرويس است که در اين تحقيق به فعاليت اول يعني شناسايي سرويس هاي نامزد پرداخته مي شود. شناسايي سرويس ها يکي از فعاليت هاي کليدي در گام مدلسازي سرويس ها است . عدم شناسايي سرويس هايي با کيفيت مناسب در مرحله شناسايي سرويس ، با توجه به وابسته بودن ساير مراحل به اين فعاليت ، فيک يت يستم نهايي را به شدت کاهش خواهد داد. بنابراين شناسايي سرويس ها با سطح مناسبي از تجريد يکي از عوامل موفقيت توسعه سيستم هاي سرويس گرا در يک سازمان است . اغلب روش هاي موجود براي شناسايي سرويس ها به صورت تجويزي و بر اساس تجربه معمار هستند.

 

بنابراين سرويس هاي شناسايي شده ويژگي هاي فيک ي تعيين شده توسط متريک هاي فني را ندارند و ممکن است طراحي ريغ بهينه اي را به وجود آورند که نتيجه آن کارايي ضعيف ، کاهش مقياس پذيري و وابستگي زياد ن يب سرويس ها است .

 

در اين تحقيق روشي خودکار براي شناسايي سرويس هاي سطح کسب وکار با استفاده از متريک هاي طراحي بر اساس تجزيه بالا به پايين فرايندها ارائه مي شود. اين روش ابتدا مجموعه اي از اهداف و فرايندهاي کسب و کار سازمان را به عنوان ورودي گرفته ، و سپس با استفاده از الگوريتم ژنتيک چندهدفه مجموعه اي از جواب هاي ريغ چيره (جواب هاي غيرچيره يا پارتو جوابهايي هستند که حداقل نسبت به يک ويژگي از بقيه جوابها بهتر هستند) را توليد ي م کند. در نهايت منطق فازي براي انتخاب مناسبترين جواب از بين جوابهاي غيرچيره نسبت به اهداف کسب و کار سازمان اعمال مي شود. همچنين از چندين مطالعه موردي براي نشان دادن اينکه روش ارائه شده در اين پاياننامه مي تواند سرويس هاي مناسب (متناسب با اهداف و کسب وکار ) را با استفاده از افراز فرايندهاي سازمان شناسايي کند استفاده شده است . در نهايت روش ارائه شده از جنبه هاي مختلفي مورد ارزيابي و اعتبارسنجي قرار گرفته است .

 

 

 

فهرست مطالب

فصل اول - کليات تحقيق ............................................................................................................................................................ ١

١-١ مقدمه .....................................................................................................................................................................................٢

١-٢طرح مساله .............................................................................................................................................................................٢

١- ٣ اهداف تحقيق .....................................................................................................................................................................٤

١-٤محدوده پايان نامه ................................................................................................................................................................٥

١-٥ مراحل انجام تحقيق ...........................................................................................................................................................٧

١-٦ ساختار پايان نامه ................................................................................................................................................................٨

فصل دوم- مفاهيم بنيادين و کارهاي مرتبط ........................................................................................................................ ٩

٢-١ مقدمه .................................................................................................................................................................................. ١٠

٢-٢ مروري بر مفاهيم پايه معماري سرويس گرا ............................................................................................................... ١١

٢-٢-١سرويس .................................................................................................................................................................... ١٢

٢-٢-١-١ سرويس هاي کسب و کار .................................................................................................................................................. ١٢

٢-٢-١-٢ سرويس هاي نرم افزاري .................................................................................................................................................... ١٣

٢-٢-١-٣ سرويس هاي فرايندي ........................................................................................................................................................ ١٣

٢-٢-٢ويژگي هاي ي فيک سرويس ................................................................................................................................. ١٣

٢-٢-٢-١ انسجام .................................................................................................................................................................................. ١٤

٢-٢-٢-٢ اتصال سست ........................................................................................................................................................................ ١٥

٢-٢-٢-٣ دانه بندي............................................................................................................................................................................. ١٦

٢-٢-٢-٤ واحدمندي ........................................................................................................................................................................... ١٧

٢-٢-٢-٥ خودمختاري......................................................................................................................................................................... ١٧

٢-٢-٢-٦ نداشتن وضعيت خاص ...................................................................................................................................................... ١٨

٢-٢-٢-٧ همگرايي موجوديت هاي کسب و کار............................................................................................................................ ١٩

٢-٢-٣مدل سازي سرويس گرا ........................................................................................................................................ ٢٠

٢-٢-٣-١ شناسايي سرويس ها........................................................................................................................................................... ٢١

٢-٢-٣-٢ مشخصه سازي سرويس ..................................................................................................................................................... ٢٢

 

 

٢-٢-٣-٣ محقق سازي سرويس ......................................................................................................................................................... ٢٣

٢-٢-٤راهکارهاي شناسايي سرويس ............................................................................................................................. ٢٣

٢-٢-٤-١ روشهاي بالا به پايين ....................................................................................................................................................... ٢٤

٢-٢-٤-٢ روشهاي پايين به بالا....................................................................................................................................................... ٢٤

٢-٢-٤-٣ روشهاي يماني .................................................................................................................................................................. ٢٥

٢-٢-٥ فرايندهاي کسب وکار سازمان ......................................................................................................................... ٢٥

٢-٢-٦ اهداف کسب و کار سازمان................................................................................................................................ ٢٧

٢-٣ا لگوريتم هاي ژنتيک چندهدفه ..................................................................................................................................... ٢٨

٢-٣-١مقدمه اي بر بهينه يابي .......................................................................................................................................... ٢٨

٢-٣-٢تعريف صوري الگوريتم هاي بهينه يابي چندهدفه .......................................................................................... ٢٨

٢-٣-٢-١ مسائل بهينه يابي تکهدفه .................................................................................................................................................. ٢٨

٢-٣-٢-٢ مسائل بهينه يابي چندهدفه .............................................................................................................................................. ٢٩

٢-٣-٣بهينه يابي چندهدفه تکاملي ............................................................................................................................... ٣٢

٢-٣-٤الگوريتم NSGA................................................................................................................................................. ٣٢

٢-٣-٤-١ اصطلاحات GA................................................................................................................................................................. ٣٢

٢-٣-٤-٢ فلوچارت الگوريتم ............................................................................................................................................................... ٣٣

٢-٤منطق فازي ......................................................................................................................................................................... ٣٦

٢-٤-١مجموعه هاي فازي................................................................................................................................................. ٣٧

٢-٤-١-١ مجموعه هاي فازي و توابع عضويت ................................................................................................................................. ٣٧

٢-٤-١-٢ متغيرهاي زبان شناختي ................................................................................................................................................... ٣٧

٢-٤-١-٣ توابع عضويت ....................................................................................................................................................................... ٣٨

٢-٤-١-٤ عملگرهاي فازي .................................................................................................................................................................. ٣٨

٢-٤-٢قواعد و استدلال فازي .......................................................................................................................................... ٣٩

٢-٤-٢-١ قواعد if-then فازي......................................................................................................................................................... ٤٠

٢-٤-٢-٢ استدلال فازي ..................................................................................................................................................................... ٤٠

 

 

٢-٤-٣سيستمهاي استنتاج فازي .................................................................................................................................. ٤١

٢-٤-٣-١ سيستم استنتاج ممداني ................................................................................................................................................... ٤٢

٢-٥کارهاي پ ن يشي ................................................................................................................................................................... ٤٤

٢-٥-١روشهاي تجويزي................................................................................................................................................. ٤٥

٢-٥-٢روش هاي نيمه خودکار ........................................................................................................................................ ٤٦

٢-٥-٣معيارهاي مقايسه .................................................................................................................................................. ٤٧

٢-٥-٤مقايسه روشها ...................................................................................................................................................... ٤٨

٢-٥-٥ ارزيابي و نتيجه گيري.......................................................................................................................................... ٤٩

٢-٦جمع بندي مطالب فصل دوم ........................................................................................................................................... ٥٠

فصل سوم – روش پيشنهادي ................................................................................................................................................ ٥١

٣-١ مقدمه .................................................................................................................................................................................. ٥٢

٣-٢تحليل مسئله شناسايي سرويس ها................................................................................................................................ ٥٣

٣-٢-١طرح ريزي توصيي ف مسئله .................................................................................................................................. ٥٣

٣-٢-٢سرويس گرايي و افراز ............................................................................................................................................ ٥٤

٣-٢-٣ تعريف صوري مسئله ........................................................................................................................................... ٥٥

٣-٣ اهميت خودکارسازي گام شناسايي سرويس ها......................................................................................................... ٥٧

٣-٤ويژگي هاي مطلوب يک روش شناسايي سرويس ....................................................................................................... ٥٨

٣-٥ سوالات کليدي در فاز مدلسازي سرويس ها ............................................................................................................ ٥٩

٣-٦ روش پيشنهادي از ديدگاه سطح بالا .......................................................................................................................... ٥٩

٣-٦-١فاز اول (تعريف متريک هاي طراحي )................................................................................................................ ٦٠

٣-٦-٢فاز دوم (شناسايي مجموعه سرويس هاي نامزد)............................................................................................ ٦٣

٣-٦-٣فاز سوم (انتخاب مجموعه سرويس مناسب ) .................................................................................................. ٦٣

٣-٧ جزئيات روش پيشنهادي................................................................................................................................................ ٦٤

 

 

٣-٨متريک هاي يشنهاد شده................................................................................................................................................ ٦٥

٣-٨-١تعاريف پايه ............................................................................................................................................................. ٦٥

٣-٨-١-١ فعاليت کسب و کار.............................................................................................................................................................٦٦

٣-٨-١-٢ موجوديت اطلاعاتي ............................................................................................................................................................٦٦

٣-٨-١-٣ موجوديت کسب و کار........................................................................................................................................................٦٦

٣-٨-١-٤ ماتريس کراد ........................................................................................................................................................................٦٦

٣-٨-١-٥ شاخص گذاري مفهوم پنهان ........................................................................................................................................... ٦٧

٣-٨-٢متريک انسجام ....................................................................................................................................................... ٦٨

٣-٨-٢-١ هدف کسب و کار مورد تاثير - آساني تغييرات و بهبودهاي آينده ......................................................................... ٦٨

٣-٨-٢-٢ اندازه يگري انسجام يک سرويس از ديدگاه مفهومي ................................................................................................. ٦٩

٣-٨-٢-٣ کارهاي پ ن يشي در زمينه تعريف متريک انسجام......................................................................................................... ٧٠

٣-٨-٢-٤ کاربرد شاخص مفهوم پنهان در اندازه يگري انسجام ................................................................................................. ٧٤

٣-٨-٢-٥ متريک پيشنهاد شده ........................................................................................................................................................ ٨٠

٣-٨-٢-٦ ارزيابي و اعتبارسنجي متريک ......................................................................................................................................... ٨٣

٣-٨-٣متريک اتصال ......................................................................................................................................................... ٩٥

٣-٨-٣-١ اندازه يگري اتصال يک سرويس از ديدگاه مفهومي ................................................................................................... ٩٦

٣-٨-٣-٢ کارهاي پ ن يشي در زمينه تعريف متريک اتصال........................................................................................................... ٩٧

٣-٨-٣-٣ متريک پيشنهاد شده ........................................................................................................................................................ ٩٩

٣-٨-٣-٤ ارزيابي و اعتبارسنجي متريک ...................................................................................................................................... ١٠٠

٣-٨-٣-٥ نتيجه يگري از فاز اول....................................................................................................................................................١٠٦

٣-٩مدلسازي مسئله شناسايي سرويس ها به صورت الگوريتم ژنتيک .................................................................... ١٠٦

٣-١٠بکارگيري منطق فازي براي انتخاب مجموعه سرويس مناسب ........................................................................ ١٠٩

١١-٣ جمع بندي مطالب فصل سوم................................................................................................................................. ١١١

فصل چهارم –پياده سازي وکاربرد روش پيشنهادي (انجام مطالعه موردي ) ............................................................ ١١٢

٤-١ مقدمه ............................................................................................................................................................................... ١١٣

٤-٢اهداف کسب و کار در نظر گرفته شده ..................................................................................................................... ١١٣

 

 

٤-٢-١چابکي ................................................................................................................................................................... ١١٤

٤-٢-٢آساني بهبودها و تغييرات در آينده................................................................................................................ ١١٥

٤-٢-٣ارزشمندي براي کسب و کار ........................................................................................................................... ١١٦

٤-٣مدلسازي مسئله بصورت الگوريتم ژنتيک .............................................................................................................. ١١٧

٤-٤توابع و قواعد فازي ......................................................................................................................................................... ١١٨

٤-٥مطالعه موردي اول(Administering Property Damage Claim) .................................................. ١٢٢

٤-٥-١نمودار فرايند کسب و کار................................................................................................................................. ١٢٢

٤-٥-٢اعمال روش پيشنهادي روي فرايند کسب و کار ........................................................................................ ١٢٣

٤-٦مطالعه موردي دوم (برچسب هوشمند).................................................................................................................... ١٢٦

٤-٦-١نمودار فرايند کسب و کار................................................................................................................................. ١٢٦

٤-٦-٢اعمال روش پيشنهادي روي فرايند کسب و کار ........................................................................................ ١٢٧

فصل پنجم – ارزيابي و اعتبارسنجي ................................................................................................................................... ١٣٠

٥-١ مقدمه ............................................................................................................................................................................... ١٣١

٥-٢ارزيابي روش ارائه شده و خروجي آن با استفاده از نظر خبرگان ....................................................................... ١٣٢

٥-٢-١پروتوکل آزمايش ................................................................................................................................................ ١٣٣

٥-٢-١-١ مشارکت کنندگان........................................................................................................................................................... ١٣٣

٥-٢-١-٢ مواد آزمايش ..................................................................................................................................................................... ١٣٤

٥-٢-١-٣ روال آزمايش .................................................................................................................................................................... ١٣٤

٥-٢-١-٤ شرح پرسشنامه ................................................................................................................................................................ ١٣٤

٥-٢-٢مشخصههاي همراستايي .................................................................................................................................. ١٣٥

٥-٣ارزيابي رياضي سرويس هاي شناسايي شده.............................................................................................................. ١٣٦

٥-٣-١مشارکت کنندگان.............................................................................................................................................. ١٣٧

٥-٣-٢مواد آزمايش ........................................................................................................................................................ ١٣٧

 

 

٥-٣-٣روال آزمايش ....................................................................................................................................................... ١٣٧

٥-٣-٤ارزيابي نتايج ........................................................................................................................................................ ١٣٩

٥-٣-٤-١ چارچوب صوري روش ارزيابي ...................................................................................................................................... ١٣٩

٥-٣-٤-٢ محاسبه و ارزيابي با استفاده از چارچوب ارائه شده ................................................................................................. ١٤٠

فصل ششم – خلاصه و نتيجه يگري .................................................................................................................................. ١٤٣

٦-١ مقدمه ............................................................................................................................................................................... ١٤٤

٦-٢مقايسه روش پيشنهادي با ساير روشها .................................................................................................................. ١٤٤

٦-٣ميزان دستيابي به اهداف مورد انتظار........................................................................................................................ ١٤٦

٦-٤کاستيهاي اين تحقيق ................................................................................................................................................... ١٤٧

٦-٥نتيجه يگري کلي ............................................................................................................................................................ ١٤٨

٦-٦کارهاي آينده ................................................................................................................................................................... ١٤٨

٦-٧جمع بندي مطالب فصل ششم ................................................................................................................................... ١٤٩

پيوستها ............................................................................................................................................................................... ١٥٠

٧-١نمونه هايي از سرويسهاي ارائه شده براي نظرسنجي خبرگان............................................................................ ١٥١

٧-٢بعض خروجي هاي ابزارSPSS براي محاسبه ضرايب همبستگي ..................................................................... ١٥١

٧-٣فرم هاي نظرسنجي ....................................................................................................................................................... ١٥٢

٧-٤فهرست مقالات مستخرج از پايان نامه ...................................................................................................................... ١٥٤

٧-٤-١مقاله اول............................................................................................................................................................... ١٥٤

٧-٤-٢مقاله دوم.............................................................................................................................................................. ١٥٤

٧-٤-٣مقاله سوم............................................................................................................................................................. ١٥٥

٧-٤-٤مقاله چهارم ......................................................................................................................................................... ١٥٥

٧-٤-٥مقاله پنجم ........................................................................................................................................................... ١٥٦

مراجع ............................................................................................................................................................................... ١٥٧

 

 

 

 

سيزده

 

فهرست شکل ها

شکل ١-١: بلوک دياگرام طرح پژوهشي .......................................................................................................................................... ٦

شکل ١-٢: روند اجراي کار در اين تحقيق ......................................................................................................................................٨

شکل ٢-١: اتصال ن يب سرويس ها.................................................................................................................................................. ١٦

شکل ٢-٢: خود مختاري ................................................................................................................................................................... ١٨

شکل ٢-٣: نداشتن حالت مشخص ................................................................................................................................................. ١٩

شکل ٢-٤: چرخه حيات معماري سرويس گرا............................................................................................................................ ٢٠

شکل ٢-٥: روش هاي مختلف شناسايي سرويس ها درمعماري سرويس گرا ..................................................................... ٢٣

شکل ٢-٦: فرايندکسب وکار و قسمت هاي آن .......................................................................................................................... ٢٥

شکل ٢-٧: مثالي ازيک مسئله دوهدفه ......................................................................................................................................... ٣١

شکل ٢-٨: فلوچارت الگوريتم NSGA ....................................................................................................................................... ٣٤

شکل ٢-٩: تابع عضويت براي متغير زبان شناختي سرعت ...................................................................................................... ٣٨

شکل ٢-١٠: بلوک دياگرام مربوط به يک سيستم استنتاج فازي........................................................................................... ٤٢

شکل ٢-١١: بلوک دياگرام مربوط به سيستم استنتاج ممداني .............................................................................................. ٤٣

شکل ٣-١: ارزيابي روش هاي افراز ................................................................................................................................................ ٥٥

شکل ٣-٢: گراف وظيفه مندي دامنه و يک افراز ممکن از آن ............................................................................................... ٥٦

شکل ٣-٣: روش پيشنهاد شده ....................................................................................................................................................... ٦٠

شکل ٣-٤: چگونگي برآورده شدن اهداف کسب وکارتوسط روش پيشنهادي .................................................................... ٦٢

شکل ٣-٥: ماتريس ترم در سند ..................................................................................................................................................... ٦٧

شکل ٣-٦: رابطه متريک، ويژگي ي فيک و هدف در نظرگرفته شده ....................................................................................... ٦٩

شکل ٣-٧: فرايندکسب وکارمربوط به سناريو سفارش کار خودکار شده ............................................................................. ٧٩

 

 

شکل ٣-٨: ماتريس BE-EBP....................................................................................................................................................... ٨٠

شکل ٣-٩: روش پيشنهادي براي اندازه يگري انسجام مفهومي سرويس ............................................................................ ٨١

شکل ٣-١٠: روش پيشنهادي براي اندازه يگري انسجام مفهومي سرويس ......................................................................... ٨٥

شکل ٣-١١: رابط سرويس ١........................................................................................................................................................... ٨٦

شکل ٣-١٢: رابط سرويس ١........................................................................................................................................................... ٨٧

شکل ٣-١٣: گراف موجوديت حرفه براي عملياتO1 وO2 ................................................................................................... ٨٨

شکل ٣-١٤: رابطه متريک، ويژگي ي فيک و هدف درنظرگرفته شده ..................................................................................... ٩٦

شکل ٣-١٥: ماتريس کرادمربوط به سناريو فروش ................................................................................................................. ١٠١

شکل ٣-١٦: ماتريس BE-EBP ................................................................................................................................................. ١٠١

شکل ٣-١٧: ماتريس BE-BE بعد از تجزيه و نرمال سازي ................................................................................................ ١٠١

شکل ٣-١٨: گراف موجوديت هاي حرفه ................................................................................................................................... ١٠٢

شکل ٣-١٩: جزئيات فاز دوم روش پيشنهادي ........................................................................................................................ ١٠٧

شکل ٣-٢٠: ساختار يک ژن......................................................................................................................................................... ١٠٧

شکل ٣-٢١: ساختار يک کروموزم .............................................................................................................................................. ١٠٧

شکل ٣-٢٢: نحوه انجام عمل ادغام ............................................................................................................................................ ١٠٩

شکل ٣-٢٣: فاز سوم روش پيشنهادي براي شناسايي سرويس ها ..................................................................................... ١١٠

شکل ٣-٢٤: تابع عضويت انسجام................................................................................................................................................ ١١٠

شکل ٤-١: تابع عضويت انسجام................................................................................................................................................... ١١٨

شکل ٤-٢: تابع عضويت دانه بندي ............................................................................................................................................. ١١٨

شکل ٤-٣: تابع عضويت اتصال..................................................................................................................................................... ١١٩

شکل ٤-٤: تابع عضويت همگرايي موجوديت حرفه ................................................................................................................ ١١٩

شکل ٤-٥: تابع عضويت سطح مناسب بودن سرويس ............................................................................................................ ١١٩

شکل ٤-٦: نمايش توابع عضويت مربوط به متغيرهاي ورودي و خروجي ......................................................................... ١٢١

شکل ٤-٧: نمايش قواعد فازي ..................................................................................................................................................... ١٢١

شکل ٤-٨: نمودار فرايندکسب وکارمطالعه موردي اول ......................................................................................................... ١٢٢

 

 

شکل ٤-٩: نتيجه استنتاج قوانين ونمايش مقدار غيرفازي شده ......................................................................................... ١٢٤

شکل ٤-١٠: دوسرويس شناسايي شده به همراه عمليات موجود درآنها ........................................................................... ١٢٤

شکل ٤-١١: نمودار فرايندسيستم Fastpass ........................................................................................................................ ١٢٧

شکل ٤-١٢: دوسرويس شناسايي شده به همراه عمليات موجود درآنها ........................................................................... ١٢٨

شکل ٥-١: نحوه ارزيابي روش پيشنهادي دراين پايان نامه .................................................................................................. ١٣٢

شکل ٧-١: سرويس هاي دوازده تا چهارده ............................................................................................................................... ١٥١

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست جداول

جدول ٢-١: مقايسه روش هاي مختلف شناسايي سرويس ...................................................................................................... ٤٨

جدول ٣-١: متريک هاي بررسي شده درالگوي شي گرايي وسرويس گرايي ...................................................................... ٧٣

جدول ٣-٢: اولويت عمل ها ............................................................................................................................................................. ٧٥

جدول ٣-٣: وزن عناصر جريان ....................................................................................................................................................... ٧٨

جدول ٣-٤: ماتريس BE-EBP ..................................................................................................................................................... ٨٦

جدول ٣-٥: مقادير CCO براي سرويس ١.................................................................................................................................. ٨٨

جدول ٣-٦: مقدارSCD براي سرويس هاي شناسايي شده.................................................................................................... ٨٨

جدول ٣-٧: مقدارانسجام با استفاده ازمتريک هاي اشاره شده ............................................................................................... ٩٠

جدول ٣-٨: ضريب همبستگي اسپيرمن براي متريک SCD................................................................................................. ٩٤

جدول ٣-٩: مقدارCCS براي سرويس هاي شناسايي شده................................................................................................. ١٠٣

جدول ٣-١٠: مقاديراتصال نتيجه ................................................................................................................................................ ١٠٥

جدول ٤-١: اهداف کسب وکار در نظرگرفته شده................................................................................................................... ١١٣

جدول ٤-٢: تنظيم پارامترهاي الگوريتم ژنتيک ...................................................................................................................... ١١٨

جدول ٤-٣: قواعد فازي ................................................................................................................................................................. ١٢٠

جدول ٤-٤: تعدادي ازجواب هاي غيرچيره به همراه مقادير متريک ها............................................................................ ١٢٣

جدول ٤-٥: نرمال سازي مقاديرمتريک ورتبه بندي جواب ها با استفاده ازمنطق فازي ............................................... ١٢٣

جدول ٤-٦: رابط سرويس هاي شناسايي شده ........................................................................................................................ ١٢٥

جدول ٤-٧: رابط سرويس هاي شناسايي شده......................................................................................................................... ١٢٨

جدول ٦-١: اتن يج نظرسنجي خبرگان درمورد روش پيشنهادي شناسايي سرويس ها .................................................. ١٣٤

جدول ٦-٢: محاسبات شباهت ن يب مجموعه سرويس ها ...................................................................................................... ١٤٢

جدول ٩-١: ضريب همبستگي براي انسجام ............................................................................................................................. ١٥١

 

 

محتواي فايل دانلودي:

فايل ورد قابل ويرايش

312 صفحه


مبلغ قابل پرداخت 25,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۶ تیر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 649

برچسب های مهم

فارسی ساز Dragons Dogma 2

فارسی ساز Dragons Dogma 2

فارسی ساز Dragons Dogma 2 آموزش نصب : https://parsiteamsite.ir/product13/dd2/index.html ... ...

دریافت فایل : فارسی ساز Dragons Dogma 2
فارسی ساز Crysis 3 Remastered

فارسی ساز Crysis 3 Remastered

فارسی ساز Crysis 3 Remastered ... ...

دریافت فایل : فارسی ساز Crysis 3 Remastered
هنر پارتی و ساسانی.pdf نوشته ی ماریوبوسایلی وامیرتوشراتو

هنر پارتی و ساسانی.pdf نوشته ی ماریوبوسایلی وامیرتوشراتو

به اطلاع علاقه‌مندان به تاریخ هنر می‌رسانیم که فایل PDF با عنوان «هنر پارتی و ساسانی» از نویسنده ماریوبوسایلی و امیرتوشراتو منتشر شده است. این اثر به تحلیل عمیق و مستند هنر و فرهنگ در دوران پارتی و ساسانی می‌پردازد. مطالعه این اثر می‌تواند افق‌های جدیدی را در درک ... ...

رمان تجاوز قانونی

رمان تجاوز قانونی

کتاب رمان تجاوز قانونی برندۀ جایزۀ یومیوری نویسنده: کوبو آبه مترجم: علی قادری حجم فایل: ۲مگابایت تعداد صفحات: ۱۷۷ آبه، پیرو واقعی پو و کافکا، خالق آثاری است که در جای‌جای آن‌ها شاهد تکان‌های غیرمنتظره هستیم.نیویورکر بنام‌ترین و بزرگ‌ترین نویسندۀ ژاپنی در خلق ... ...

دریافت فایل : رمان تجاوز قانونی

کله پوک ها.pdf

فایل "کله پوک ها.pdf" به بررسی عمیق پدیده‌های روان‌شناختی و اجتماعی مرتبط با تفکر سطحی و عوام‌زدگی می‌پردازد. این اثر می‌تواند به ما در درک بهتر رفتارهای انسانی و چالش‌های فکری کمک کند. مطالعه چنین مطالبی، همواره ما را به سوی دانایی بیشتر هدایت می‌کند.  ...

دریافت فایل : کله پوک ها.pdf
دانلود سوالات آزمون دکتری بیوشیمی بالینی با پاسخنامه از سال 1394 تا 1403

دانلود سوالات آزمون دکتری بیوشیمی بالینی با پاسخنامه از سال 1394 تا 1403

دانلود سوالات آزمون دکتری بیوشیمی بالینی با پاسخنامه از سال 1394 تا 1403   دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته بیوشیمی بالینی سال 1394 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته بیوشیمی بالینی سال 1395 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته ... ...

آن اصلِ کاری

آن اصلِ کاری

کتاب آن اصلِ کاری حقایقی ساده اما حیرت‌انگیز که پشت نتایج فوق‌العاده پنهان هستند!. حاشیۀ متن صفحات این کتابِ بسیار ارزشمند، اندک است اما بسیار خوانا می‌باشد و در گوشی همراه ممکن است نیاز باشد که صفحه را چرخش دهید تا بر مطالب، تسلط بهتر داشته باشید. نویسنده: گری کلر و جی ... ...

دریافت فایل : آن اصلِ کاری
پلان معماری  مسکونی  شمالی 150 متری  با عرض  10متر

پلان معماری مسکونی شمالی 150 متری با عرض 10متر

نقشه معماری مسکونی 153 متری ،عرض ساخت 10 متر طول کل ساخت 15.3 متر ولی مساحت مفید این مسکونی 153 متر هست این پلان دو خوابه طراحی شده که هر دو اتاق خواب معمولیه با ابعاد مناسب و با در نظر گرفتن فضای مناسب برای کمد دیواری درب اتاق خوابها در فضای خصوصی و بدون دید از طرف ... ...

از فروغ‌السلطنه تا انیس‌الدوله

از فروغ‌السلطنه تا انیس‌الدوله

کتابِ از فروغ‌السلطنه تا انیس‌الدوله نویسندگان: خسرو معتضد و دکتر ابوالقاسم تفضلی حجم فایل: ۸.۶مگابایت تعداد صفحات: ۶۷۴   ... ...

دانلود سوالات آزمون دکتری اپیدمیولوژی با پاسخنامه از سال 1394 تا 1403

دانلود سوالات آزمون دکتری اپیدمیولوژی با پاسخنامه از سال 1394 تا 1403

دانلود سوالات آزمون دکتری اپیدمیولوژی با پاسخنامه از سال 1394 تا 1403   دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته اپیدمیولوژی سال 1394 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته اپیدمیولوژی سال 1395 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته اپیدمیولوژی ... ...

فایل کامل پاورپوینت همانندسازی DNA  شامل همانند سازی یوکاریوت، پروکاریوت، روش حلقه چرخان، همانند سازی تلومر و تنظیم همانندسازی

فایل کامل پاورپوینت همانندسازی DNA شامل همانند سازی یوکاریوت، پروکاریوت، روش حلقه چرخان، همانند سازی تلومر و تنظیم همانندسازی

فایل کامل پاورپوینت همانندسازی DNA (87 اسلاید) — در یوکاریوت، پروکاریوت، روش حلقه چرخان، همانند سازی تلومر و تنظیم همانندسازی. این بسته شامل دو فایل پاورپوینت حرفه‌ای (مجموعاً 87 اسلاید) درباره همانندسازی DNA در موجودات یوکاریوتی و پروکاریوتی است، به همراه روش حلقه چرخان ... ...

دانلود سوالات آزمون دکتری زیست پزشکی سامانه ای با پاسخنامه از سال 1396 تا 1403

دانلود سوالات آزمون دکتری زیست پزشکی سامانه ای با پاسخنامه از سال 1396 تا 1403

دانلود سوالات آزمون دکتری زیست پزشکی سامانه ای با پاسخنامه از سال 1396 تا 1403     دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته زیست پزشکی سامانه ای سال 1396 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته زیست پزشکی سامانه ای سال 1397 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات ... ...

مبانی نظری تحول بنیادین تعلیم و تربیت + خلاصه مبانی نظری تحول بنیادین تعلیم و تربیت

مبانی نظری تحول بنیادین تعلیم و تربیت + خلاصه مبانی نظری تحول بنیادین تعلیم و تربیت

نویسنده: اعضای کارگروه تلفيق نتايج مطالعات نظری با پشتيبانی دبيرخانة شــورای عالی آموزش وپرورش   معرفی مفاد اين مجموعه طی جلســات ٨٠١ تا ٨٠٨» شــورای عالی آموزش وپرورش»(در مشهد مقدس، از ٢٩بهمن تا اول اســفند ١٣٨٨ )مورد بررسی و تأييد ... ...

دانلود سوالات آزمون دکتری سالمند شناسی با پاسخنامه از سال 1394 تا 1403

دانلود سوالات آزمون دکتری سالمند شناسی با پاسخنامه از سال 1394 تا 1403

دانلود سوالات آزمون دکتری سالمند شناسی با پاسخنامه از سال 1394 تا 1403   دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته سالمند شناسی سال 1394 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته سالمند شناسی سال 1395 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته سالمند ... ...

دانلود سوالات آزمون دکتری کاردرمانی با پاسخنامه از سال 1394 تا 1403

دانلود سوالات آزمون دکتری کاردرمانی با پاسخنامه از سال 1394 تا 1403

دانلود سوالات آزمون دکتری کاردرمانی با پاسخنامه از سال 1394 تا 1403   دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته کاردرمانی سال 1394 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته کاردرمانی سال 1395 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته کاردرمانی سال 1396 ... ...

تاریخ بلعمی - دو جلدی

تاریخ بلعمی - دو جلدی

کتاب تاریخ بلعمی دو جلدی به تصحیح محمدتقی بهار "ملک‌الشعراء" مؤلف: ابوجعفرمحمد طبری حجم فایل: ۲۲مگابایت تعداد صفحات: ۷۳۶ + ۶۳۲   ... ...

دریافت فایل : تاریخ بلعمی - دو جلدی
مسائل نوجوانان و جوانان (دکتر افسانه نراقی زاده )

مسائل نوجوانان و جوانان (دکتر افسانه نراقی زاده )

کمیاب کتاب : مسائل نوجوانان و جوانان مولف : افسانه نراقی زاده تعداد صفحات : فصل اول (111 ص) فرمت فایل : pdf  قابل سرچ   ... ...

هـنر زندگی

هـنر زندگی

کتاب هـنر زندگی مراقبهٔ ویپاسانا مطابق با آموزش‌های س.ن.گویانکا نویسنده: ویلیام هارت ترجمه توسط گروه مترجمین حجم فایل: ۱.۵مگابایت تعداد صفحات: ۱۳۸   ... ...

دریافت فایل : هـنر زندگی
دانشمندان بزرگ جهان علم

دانشمندان بزرگ جهان علم

کتاب دانشمندان بزرگ جهان علم مترجم: محمود مصاحب حجم فایل: ۸.۲مگابایت تعداد صفحات: ۴۱۱ ... ...

رام کردن ذهن سرکش

رام کردن ذهن سرکش

کتاب رام کردن ذهن سرکش نویسنده: فیث جی.هارپر مترجم: پگاه ملکیان حجم فایل: ۱۵.۸مگابایت تعداد صفحات: ۲۲۰ ... ...

دریافت فایل : رام کردن ذهن سرکش
دانلود سوالات دکتری مدیریت و اقتصاد با پاسخنامه از سال 1394 تا 1403

دانلود سوالات دکتری مدیریت و اقتصاد با پاسخنامه از سال 1394 تا 1403

دانلود سوالات آزمون دکتری مدیریت و اقتصاد با پاسخنامه از سال 1394 تا 1403   دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته مدیریت و اقتصاد سال 1394 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته مدیریت و اقتصاد سال 1395 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته ... ...

دانلود کل  آزمون های سالهای اخیر دکتری طب سوزنی با پاسخنامه از سال 1399 تا  1403

دانلود کل آزمون های سالهای اخیر دکتری طب سوزنی با پاسخنامه از سال 1399 تا 1403

دانلود سوالات آزمون دکتری طب سوزنی با پاسخنامه از سال 1399 تا 1403     دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته طب سوزنی سال 1399 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته طب سوزنی سال 1400 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته طب سوزنی سال 1401 ... ...

دانلود سوالات آزمون دکتری علوم تغذیه با پاسخنامه از سال 1394 تا 1403

دانلود سوالات آزمون دکتری علوم تغذیه با پاسخنامه از سال 1394 تا 1403

دانلود سوالات آزمون دکتری علوم تغذیه با پاسخنامه از سال 1394 تا 1403   دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته علوم تغذیه سال 1394 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته علوم تغذیه سال 1395 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته علوم تغذیه سال ... ...

سن عقل

سن عقل

کتاب سن عقل نویسنده: ژان پل سارتر مترجم: منوچهر کیا حجم فایل: ۵.۷مگابایت تعداد صفحات: ۴۱۱ ... ...

دریافت فایل : سن عقل
دانلود سوالات آزمون دکتری کتابداری پزشکی با پاسخنامه از سال 1394 تا 1403

دانلود سوالات آزمون دکتری کتابداری پزشکی با پاسخنامه از سال 1394 تا 1403

دانلود سوالات آزمون دکتری کتابداری پزشکی با پاسخنامه از سال 1394 تا 1403   دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته کتابداری پزشکی سال 1394 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته کتابداری پزشکی سال 1395 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته ... ...

دانلود کل  آزمون های سالهای اخیر دکتری بیومدیکال مقایسه ای با پاسخنامه از سال 1398 تا 1403

دانلود کل آزمون های سالهای اخیر دکتری بیومدیکال مقایسه ای با پاسخنامه از سال 1398 تا 1403

دانلود سوالات آزمون دکتری بیومدیکال مقایسه ای با پاسخنامه از سال 1398 تا 1403     دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته بیومدیکال مقایسه ای سال 1398 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته بیومدیکال مقایسه ای سال 1399 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات ... ...

دانلود سوالات آزمون دکتری مدیریت مالی با پاسخنامه از سال 1396 تا 1404

دانلود سوالات آزمون دکتری مدیریت مالی با پاسخنامه از سال 1396 تا 1404

دانلود سوالات آزمون دکتری مدیریت مالی با پاسخنامه از سال 1396 تا 1404   دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته مدیریت مالی سال 1396 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته مدیریت مالی سال 1397 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته مدیریت مالی ... ...

فروشگاه اینترنتی فایل و نرم افزار

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما