فروشگاه جامع دانلود فایل مجازی با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت

محل لوگو

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 9
  • بازدید دیروز : 80
  • بازدید کل : 667381

ارائه روشي خودکار به منظور شناسايي سرويس هاي کسب و کار با استفاده از متريک هاي طراحي بر اساس افراز فرايندهاي کسب و کار


ارائه روشي خودکار به منظور شناسايي سرويس هاي کسب و کار با استفاده از متريک هاي طراحي بر اساس افراز فرايندهاي کسب و کار

ارائه روشي خودکار به منظور شناسايي سرويس هاي کسب و کار با استفاده از متريک هاي طراحي بر اساس افراز فرايندهاي کسب و کار

پايان نامه کارشناسي ارشد مهندسي کامپيوتر

گرايش مهندسي نرم افزار

 

 

چکيده

 

معماري سرويس گرا که به عنوان يک پديده نوظهور شناخته مي شود، يک راهحل موثر براي مواجه شدن با تغييرات سريع در محيط هاي کسب و کار سازمانها است . از جمله متدولوژي هاي متداولي که براي توسعه سيستم هاي نرم- افزاري بر اساس معماري سرويس گرا وجود دارد مي توان به SOMA و Erl اشاره کرد. اولين گام در متدولوژي SOMA مدلسازي سرويس نام دارد که معادل دو گام ابتدايي متدولوژي Erl يعني گامهاي تحليل و طراحي است .

 

گام مدلسازي شامل سه فعاليت عمده با نامهاي شناسايي سرويس ، مشخصه سازي سرويس و تحقيق به سرويس است که در اين تحقيق به فعاليت اول يعني شناسايي سرويس هاي نامزد پرداخته مي شود. شناسايي سرويس ها يکي از فعاليت هاي کليدي در گام مدلسازي سرويس ها است . عدم شناسايي سرويس هايي با کيفيت مناسب در مرحله شناسايي سرويس ، با توجه به وابسته بودن ساير مراحل به اين فعاليت ، فيک يت يستم نهايي را به شدت کاهش خواهد داد. بنابراين شناسايي سرويس ها با سطح مناسبي از تجريد يکي از عوامل موفقيت توسعه سيستم هاي سرويس گرا در يک سازمان است . اغلب روش هاي موجود براي شناسايي سرويس ها به صورت تجويزي و بر اساس تجربه معمار هستند.

 

بنابراين سرويس هاي شناسايي شده ويژگي هاي فيک ي تعيين شده توسط متريک هاي فني را ندارند و ممکن است طراحي ريغ بهينه اي را به وجود آورند که نتيجه آن کارايي ضعيف ، کاهش مقياس پذيري و وابستگي زياد ن يب سرويس ها است .

 

در اين تحقيق روشي خودکار براي شناسايي سرويس هاي سطح کسب وکار با استفاده از متريک هاي طراحي بر اساس تجزيه بالا به پايين فرايندها ارائه مي شود. اين روش ابتدا مجموعه اي از اهداف و فرايندهاي کسب و کار سازمان را به عنوان ورودي گرفته ، و سپس با استفاده از الگوريتم ژنتيک چندهدفه مجموعه اي از جواب هاي ريغ چيره (جواب هاي غيرچيره يا پارتو جوابهايي هستند که حداقل نسبت به يک ويژگي از بقيه جوابها بهتر هستند) را توليد ي م کند. در نهايت منطق فازي براي انتخاب مناسبترين جواب از بين جوابهاي غيرچيره نسبت به اهداف کسب و کار سازمان اعمال مي شود. همچنين از چندين مطالعه موردي براي نشان دادن اينکه روش ارائه شده در اين پاياننامه مي تواند سرويس هاي مناسب (متناسب با اهداف و کسب وکار ) را با استفاده از افراز فرايندهاي سازمان شناسايي کند استفاده شده است . در نهايت روش ارائه شده از جنبه هاي مختلفي مورد ارزيابي و اعتبارسنجي قرار گرفته است .

 

 

 

فهرست مطالب

فصل اول - کليات تحقيق ............................................................................................................................................................ ١

١-١ مقدمه .....................................................................................................................................................................................٢

١-٢طرح مساله .............................................................................................................................................................................٢

١- ٣ اهداف تحقيق .....................................................................................................................................................................٤

١-٤محدوده پايان نامه ................................................................................................................................................................٥

١-٥ مراحل انجام تحقيق ...........................................................................................................................................................٧

١-٦ ساختار پايان نامه ................................................................................................................................................................٨

فصل دوم- مفاهيم بنيادين و کارهاي مرتبط ........................................................................................................................ ٩

٢-١ مقدمه .................................................................................................................................................................................. ١٠

٢-٢ مروري بر مفاهيم پايه معماري سرويس گرا ............................................................................................................... ١١

٢-٢-١سرويس .................................................................................................................................................................... ١٢

٢-٢-١-١ سرويس هاي کسب و کار .................................................................................................................................................. ١٢

٢-٢-١-٢ سرويس هاي نرم افزاري .................................................................................................................................................... ١٣

٢-٢-١-٣ سرويس هاي فرايندي ........................................................................................................................................................ ١٣

٢-٢-٢ويژگي هاي ي فيک سرويس ................................................................................................................................. ١٣

٢-٢-٢-١ انسجام .................................................................................................................................................................................. ١٤

٢-٢-٢-٢ اتصال سست ........................................................................................................................................................................ ١٥

٢-٢-٢-٣ دانه بندي............................................................................................................................................................................. ١٦

٢-٢-٢-٤ واحدمندي ........................................................................................................................................................................... ١٧

٢-٢-٢-٥ خودمختاري......................................................................................................................................................................... ١٧

٢-٢-٢-٦ نداشتن وضعيت خاص ...................................................................................................................................................... ١٨

٢-٢-٢-٧ همگرايي موجوديت هاي کسب و کار............................................................................................................................ ١٩

٢-٢-٣مدل سازي سرويس گرا ........................................................................................................................................ ٢٠

٢-٢-٣-١ شناسايي سرويس ها........................................................................................................................................................... ٢١

٢-٢-٣-٢ مشخصه سازي سرويس ..................................................................................................................................................... ٢٢

 

 

٢-٢-٣-٣ محقق سازي سرويس ......................................................................................................................................................... ٢٣

٢-٢-٤راهکارهاي شناسايي سرويس ............................................................................................................................. ٢٣

٢-٢-٤-١ روشهاي بالا به پايين ....................................................................................................................................................... ٢٤

٢-٢-٤-٢ روشهاي پايين به بالا....................................................................................................................................................... ٢٤

٢-٢-٤-٣ روشهاي يماني .................................................................................................................................................................. ٢٥

٢-٢-٥ فرايندهاي کسب وکار سازمان ......................................................................................................................... ٢٥

٢-٢-٦ اهداف کسب و کار سازمان................................................................................................................................ ٢٧

٢-٣ا لگوريتم هاي ژنتيک چندهدفه ..................................................................................................................................... ٢٨

٢-٣-١مقدمه اي بر بهينه يابي .......................................................................................................................................... ٢٨

٢-٣-٢تعريف صوري الگوريتم هاي بهينه يابي چندهدفه .......................................................................................... ٢٨

٢-٣-٢-١ مسائل بهينه يابي تکهدفه .................................................................................................................................................. ٢٨

٢-٣-٢-٢ مسائل بهينه يابي چندهدفه .............................................................................................................................................. ٢٩

٢-٣-٣بهينه يابي چندهدفه تکاملي ............................................................................................................................... ٣٢

٢-٣-٤الگوريتم NSGA................................................................................................................................................. ٣٢

٢-٣-٤-١ اصطلاحات GA................................................................................................................................................................. ٣٢

٢-٣-٤-٢ فلوچارت الگوريتم ............................................................................................................................................................... ٣٣

٢-٤منطق فازي ......................................................................................................................................................................... ٣٦

٢-٤-١مجموعه هاي فازي................................................................................................................................................. ٣٧

٢-٤-١-١ مجموعه هاي فازي و توابع عضويت ................................................................................................................................. ٣٧

٢-٤-١-٢ متغيرهاي زبان شناختي ................................................................................................................................................... ٣٧

٢-٤-١-٣ توابع عضويت ....................................................................................................................................................................... ٣٨

٢-٤-١-٤ عملگرهاي فازي .................................................................................................................................................................. ٣٨

٢-٤-٢قواعد و استدلال فازي .......................................................................................................................................... ٣٩

٢-٤-٢-١ قواعد if-then فازي......................................................................................................................................................... ٤٠

٢-٤-٢-٢ استدلال فازي ..................................................................................................................................................................... ٤٠

 

 

٢-٤-٣سيستمهاي استنتاج فازي .................................................................................................................................. ٤١

٢-٤-٣-١ سيستم استنتاج ممداني ................................................................................................................................................... ٤٢

٢-٥کارهاي پ ن يشي ................................................................................................................................................................... ٤٤

٢-٥-١روشهاي تجويزي................................................................................................................................................. ٤٥

٢-٥-٢روش هاي نيمه خودکار ........................................................................................................................................ ٤٦

٢-٥-٣معيارهاي مقايسه .................................................................................................................................................. ٤٧

٢-٥-٤مقايسه روشها ...................................................................................................................................................... ٤٨

٢-٥-٥ ارزيابي و نتيجه گيري.......................................................................................................................................... ٤٩

٢-٦جمع بندي مطالب فصل دوم ........................................................................................................................................... ٥٠

فصل سوم – روش پيشنهادي ................................................................................................................................................ ٥١

٣-١ مقدمه .................................................................................................................................................................................. ٥٢

٣-٢تحليل مسئله شناسايي سرويس ها................................................................................................................................ ٥٣

٣-٢-١طرح ريزي توصيي ف مسئله .................................................................................................................................. ٥٣

٣-٢-٢سرويس گرايي و افراز ............................................................................................................................................ ٥٤

٣-٢-٣ تعريف صوري مسئله ........................................................................................................................................... ٥٥

٣-٣ اهميت خودکارسازي گام شناسايي سرويس ها......................................................................................................... ٥٧

٣-٤ويژگي هاي مطلوب يک روش شناسايي سرويس ....................................................................................................... ٥٨

٣-٥ سوالات کليدي در فاز مدلسازي سرويس ها ............................................................................................................ ٥٩

٣-٦ روش پيشنهادي از ديدگاه سطح بالا .......................................................................................................................... ٥٩

٣-٦-١فاز اول (تعريف متريک هاي طراحي )................................................................................................................ ٦٠

٣-٦-٢فاز دوم (شناسايي مجموعه سرويس هاي نامزد)............................................................................................ ٦٣

٣-٦-٣فاز سوم (انتخاب مجموعه سرويس مناسب ) .................................................................................................. ٦٣

٣-٧ جزئيات روش پيشنهادي................................................................................................................................................ ٦٤

 

 

٣-٨متريک هاي يشنهاد شده................................................................................................................................................ ٦٥

٣-٨-١تعاريف پايه ............................................................................................................................................................. ٦٥

٣-٨-١-١ فعاليت کسب و کار.............................................................................................................................................................٦٦

٣-٨-١-٢ موجوديت اطلاعاتي ............................................................................................................................................................٦٦

٣-٨-١-٣ موجوديت کسب و کار........................................................................................................................................................٦٦

٣-٨-١-٤ ماتريس کراد ........................................................................................................................................................................٦٦

٣-٨-١-٥ شاخص گذاري مفهوم پنهان ........................................................................................................................................... ٦٧

٣-٨-٢متريک انسجام ....................................................................................................................................................... ٦٨

٣-٨-٢-١ هدف کسب و کار مورد تاثير - آساني تغييرات و بهبودهاي آينده ......................................................................... ٦٨

٣-٨-٢-٢ اندازه يگري انسجام يک سرويس از ديدگاه مفهومي ................................................................................................. ٦٩

٣-٨-٢-٣ کارهاي پ ن يشي در زمينه تعريف متريک انسجام......................................................................................................... ٧٠

٣-٨-٢-٤ کاربرد شاخص مفهوم پنهان در اندازه يگري انسجام ................................................................................................. ٧٤

٣-٨-٢-٥ متريک پيشنهاد شده ........................................................................................................................................................ ٨٠

٣-٨-٢-٦ ارزيابي و اعتبارسنجي متريک ......................................................................................................................................... ٨٣

٣-٨-٣متريک اتصال ......................................................................................................................................................... ٩٥

٣-٨-٣-١ اندازه يگري اتصال يک سرويس از ديدگاه مفهومي ................................................................................................... ٩٦

٣-٨-٣-٢ کارهاي پ ن يشي در زمينه تعريف متريک اتصال........................................................................................................... ٩٧

٣-٨-٣-٣ متريک پيشنهاد شده ........................................................................................................................................................ ٩٩

٣-٨-٣-٤ ارزيابي و اعتبارسنجي متريک ...................................................................................................................................... ١٠٠

٣-٨-٣-٥ نتيجه يگري از فاز اول....................................................................................................................................................١٠٦

٣-٩مدلسازي مسئله شناسايي سرويس ها به صورت الگوريتم ژنتيک .................................................................... ١٠٦

٣-١٠بکارگيري منطق فازي براي انتخاب مجموعه سرويس مناسب ........................................................................ ١٠٩

١١-٣ جمع بندي مطالب فصل سوم................................................................................................................................. ١١١

فصل چهارم –پياده سازي وکاربرد روش پيشنهادي (انجام مطالعه موردي ) ............................................................ ١١٢

٤-١ مقدمه ............................................................................................................................................................................... ١١٣

٤-٢اهداف کسب و کار در نظر گرفته شده ..................................................................................................................... ١١٣

 

 

٤-٢-١چابکي ................................................................................................................................................................... ١١٤

٤-٢-٢آساني بهبودها و تغييرات در آينده................................................................................................................ ١١٥

٤-٢-٣ارزشمندي براي کسب و کار ........................................................................................................................... ١١٦

٤-٣مدلسازي مسئله بصورت الگوريتم ژنتيک .............................................................................................................. ١١٧

٤-٤توابع و قواعد فازي ......................................................................................................................................................... ١١٨

٤-٥مطالعه موردي اول(Administering Property Damage Claim) .................................................. ١٢٢

٤-٥-١نمودار فرايند کسب و کار................................................................................................................................. ١٢٢

٤-٥-٢اعمال روش پيشنهادي روي فرايند کسب و کار ........................................................................................ ١٢٣

٤-٦مطالعه موردي دوم (برچسب هوشمند).................................................................................................................... ١٢٦

٤-٦-١نمودار فرايند کسب و کار................................................................................................................................. ١٢٦

٤-٦-٢اعمال روش پيشنهادي روي فرايند کسب و کار ........................................................................................ ١٢٧

فصل پنجم – ارزيابي و اعتبارسنجي ................................................................................................................................... ١٣٠

٥-١ مقدمه ............................................................................................................................................................................... ١٣١

٥-٢ارزيابي روش ارائه شده و خروجي آن با استفاده از نظر خبرگان ....................................................................... ١٣٢

٥-٢-١پروتوکل آزمايش ................................................................................................................................................ ١٣٣

٥-٢-١-١ مشارکت کنندگان........................................................................................................................................................... ١٣٣

٥-٢-١-٢ مواد آزمايش ..................................................................................................................................................................... ١٣٤

٥-٢-١-٣ روال آزمايش .................................................................................................................................................................... ١٣٤

٥-٢-١-٤ شرح پرسشنامه ................................................................................................................................................................ ١٣٤

٥-٢-٢مشخصههاي همراستايي .................................................................................................................................. ١٣٥

٥-٣ارزيابي رياضي سرويس هاي شناسايي شده.............................................................................................................. ١٣٦

٥-٣-١مشارکت کنندگان.............................................................................................................................................. ١٣٧

٥-٣-٢مواد آزمايش ........................................................................................................................................................ ١٣٧

 

 

٥-٣-٣روال آزمايش ....................................................................................................................................................... ١٣٧

٥-٣-٤ارزيابي نتايج ........................................................................................................................................................ ١٣٩

٥-٣-٤-١ چارچوب صوري روش ارزيابي ...................................................................................................................................... ١٣٩

٥-٣-٤-٢ محاسبه و ارزيابي با استفاده از چارچوب ارائه شده ................................................................................................. ١٤٠

فصل ششم – خلاصه و نتيجه يگري .................................................................................................................................. ١٤٣

٦-١ مقدمه ............................................................................................................................................................................... ١٤٤

٦-٢مقايسه روش پيشنهادي با ساير روشها .................................................................................................................. ١٤٤

٦-٣ميزان دستيابي به اهداف مورد انتظار........................................................................................................................ ١٤٦

٦-٤کاستيهاي اين تحقيق ................................................................................................................................................... ١٤٧

٦-٥نتيجه يگري کلي ............................................................................................................................................................ ١٤٨

٦-٦کارهاي آينده ................................................................................................................................................................... ١٤٨

٦-٧جمع بندي مطالب فصل ششم ................................................................................................................................... ١٤٩

پيوستها ............................................................................................................................................................................... ١٥٠

٧-١نمونه هايي از سرويسهاي ارائه شده براي نظرسنجي خبرگان............................................................................ ١٥١

٧-٢بعض خروجي هاي ابزارSPSS براي محاسبه ضرايب همبستگي ..................................................................... ١٥١

٧-٣فرم هاي نظرسنجي ....................................................................................................................................................... ١٥٢

٧-٤فهرست مقالات مستخرج از پايان نامه ...................................................................................................................... ١٥٤

٧-٤-١مقاله اول............................................................................................................................................................... ١٥٤

٧-٤-٢مقاله دوم.............................................................................................................................................................. ١٥٤

٧-٤-٣مقاله سوم............................................................................................................................................................. ١٥٥

٧-٤-٤مقاله چهارم ......................................................................................................................................................... ١٥٥

٧-٤-٥مقاله پنجم ........................................................................................................................................................... ١٥٦

مراجع ............................................................................................................................................................................... ١٥٧

 

 

 

 

سيزده

 

فهرست شکل ها

شکل ١-١: بلوک دياگرام طرح پژوهشي .......................................................................................................................................... ٦

شکل ١-٢: روند اجراي کار در اين تحقيق ......................................................................................................................................٨

شکل ٢-١: اتصال ن يب سرويس ها.................................................................................................................................................. ١٦

شکل ٢-٢: خود مختاري ................................................................................................................................................................... ١٨

شکل ٢-٣: نداشتن حالت مشخص ................................................................................................................................................. ١٩

شکل ٢-٤: چرخه حيات معماري سرويس گرا............................................................................................................................ ٢٠

شکل ٢-٥: روش هاي مختلف شناسايي سرويس ها درمعماري سرويس گرا ..................................................................... ٢٣

شکل ٢-٦: فرايندکسب وکار و قسمت هاي آن .......................................................................................................................... ٢٥

شکل ٢-٧: مثالي ازيک مسئله دوهدفه ......................................................................................................................................... ٣١

شکل ٢-٨: فلوچارت الگوريتم NSGA ....................................................................................................................................... ٣٤

شکل ٢-٩: تابع عضويت براي متغير زبان شناختي سرعت ...................................................................................................... ٣٨

شکل ٢-١٠: بلوک دياگرام مربوط به يک سيستم استنتاج فازي........................................................................................... ٤٢

شکل ٢-١١: بلوک دياگرام مربوط به سيستم استنتاج ممداني .............................................................................................. ٤٣

شکل ٣-١: ارزيابي روش هاي افراز ................................................................................................................................................ ٥٥

شکل ٣-٢: گراف وظيفه مندي دامنه و يک افراز ممکن از آن ............................................................................................... ٥٦

شکل ٣-٣: روش پيشنهاد شده ....................................................................................................................................................... ٦٠

شکل ٣-٤: چگونگي برآورده شدن اهداف کسب وکارتوسط روش پيشنهادي .................................................................... ٦٢

شکل ٣-٥: ماتريس ترم در سند ..................................................................................................................................................... ٦٧

شکل ٣-٦: رابطه متريک، ويژگي ي فيک و هدف در نظرگرفته شده ....................................................................................... ٦٩

شکل ٣-٧: فرايندکسب وکارمربوط به سناريو سفارش کار خودکار شده ............................................................................. ٧٩

 

 

شکل ٣-٨: ماتريس BE-EBP....................................................................................................................................................... ٨٠

شکل ٣-٩: روش پيشنهادي براي اندازه يگري انسجام مفهومي سرويس ............................................................................ ٨١

شکل ٣-١٠: روش پيشنهادي براي اندازه يگري انسجام مفهومي سرويس ......................................................................... ٨٥

شکل ٣-١١: رابط سرويس ١........................................................................................................................................................... ٨٦

شکل ٣-١٢: رابط سرويس ١........................................................................................................................................................... ٨٧

شکل ٣-١٣: گراف موجوديت حرفه براي عملياتO1 وO2 ................................................................................................... ٨٨

شکل ٣-١٤: رابطه متريک، ويژگي ي فيک و هدف درنظرگرفته شده ..................................................................................... ٩٦

شکل ٣-١٥: ماتريس کرادمربوط به سناريو فروش ................................................................................................................. ١٠١

شکل ٣-١٦: ماتريس BE-EBP ................................................................................................................................................. ١٠١

شکل ٣-١٧: ماتريس BE-BE بعد از تجزيه و نرمال سازي ................................................................................................ ١٠١

شکل ٣-١٨: گراف موجوديت هاي حرفه ................................................................................................................................... ١٠٢

شکل ٣-١٩: جزئيات فاز دوم روش پيشنهادي ........................................................................................................................ ١٠٧

شکل ٣-٢٠: ساختار يک ژن......................................................................................................................................................... ١٠٧

شکل ٣-٢١: ساختار يک کروموزم .............................................................................................................................................. ١٠٧

شکل ٣-٢٢: نحوه انجام عمل ادغام ............................................................................................................................................ ١٠٩

شکل ٣-٢٣: فاز سوم روش پيشنهادي براي شناسايي سرويس ها ..................................................................................... ١١٠

شکل ٣-٢٤: تابع عضويت انسجام................................................................................................................................................ ١١٠

شکل ٤-١: تابع عضويت انسجام................................................................................................................................................... ١١٨

شکل ٤-٢: تابع عضويت دانه بندي ............................................................................................................................................. ١١٨

شکل ٤-٣: تابع عضويت اتصال..................................................................................................................................................... ١١٩

شکل ٤-٤: تابع عضويت همگرايي موجوديت حرفه ................................................................................................................ ١١٩

شکل ٤-٥: تابع عضويت سطح مناسب بودن سرويس ............................................................................................................ ١١٩

شکل ٤-٦: نمايش توابع عضويت مربوط به متغيرهاي ورودي و خروجي ......................................................................... ١٢١

شکل ٤-٧: نمايش قواعد فازي ..................................................................................................................................................... ١٢١

شکل ٤-٨: نمودار فرايندکسب وکارمطالعه موردي اول ......................................................................................................... ١٢٢

 

 

شکل ٤-٩: نتيجه استنتاج قوانين ونمايش مقدار غيرفازي شده ......................................................................................... ١٢٤

شکل ٤-١٠: دوسرويس شناسايي شده به همراه عمليات موجود درآنها ........................................................................... ١٢٤

شکل ٤-١١: نمودار فرايندسيستم Fastpass ........................................................................................................................ ١٢٧

شکل ٤-١٢: دوسرويس شناسايي شده به همراه عمليات موجود درآنها ........................................................................... ١٢٨

شکل ٥-١: نحوه ارزيابي روش پيشنهادي دراين پايان نامه .................................................................................................. ١٣٢

شکل ٧-١: سرويس هاي دوازده تا چهارده ............................................................................................................................... ١٥١

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست جداول

جدول ٢-١: مقايسه روش هاي مختلف شناسايي سرويس ...................................................................................................... ٤٨

جدول ٣-١: متريک هاي بررسي شده درالگوي شي گرايي وسرويس گرايي ...................................................................... ٧٣

جدول ٣-٢: اولويت عمل ها ............................................................................................................................................................. ٧٥

جدول ٣-٣: وزن عناصر جريان ....................................................................................................................................................... ٧٨

جدول ٣-٤: ماتريس BE-EBP ..................................................................................................................................................... ٨٦

جدول ٣-٥: مقادير CCO براي سرويس ١.................................................................................................................................. ٨٨

جدول ٣-٦: مقدارSCD براي سرويس هاي شناسايي شده.................................................................................................... ٨٨

جدول ٣-٧: مقدارانسجام با استفاده ازمتريک هاي اشاره شده ............................................................................................... ٩٠

جدول ٣-٨: ضريب همبستگي اسپيرمن براي متريک SCD................................................................................................. ٩٤

جدول ٣-٩: مقدارCCS براي سرويس هاي شناسايي شده................................................................................................. ١٠٣

جدول ٣-١٠: مقاديراتصال نتيجه ................................................................................................................................................ ١٠٥

جدول ٤-١: اهداف کسب وکار در نظرگرفته شده................................................................................................................... ١١٣

جدول ٤-٢: تنظيم پارامترهاي الگوريتم ژنتيک ...................................................................................................................... ١١٨

جدول ٤-٣: قواعد فازي ................................................................................................................................................................. ١٢٠

جدول ٤-٤: تعدادي ازجواب هاي غيرچيره به همراه مقادير متريک ها............................................................................ ١٢٣

جدول ٤-٥: نرمال سازي مقاديرمتريک ورتبه بندي جواب ها با استفاده ازمنطق فازي ............................................... ١٢٣

جدول ٤-٦: رابط سرويس هاي شناسايي شده ........................................................................................................................ ١٢٥

جدول ٤-٧: رابط سرويس هاي شناسايي شده......................................................................................................................... ١٢٨

جدول ٦-١: اتن يج نظرسنجي خبرگان درمورد روش پيشنهادي شناسايي سرويس ها .................................................. ١٣٤

جدول ٦-٢: محاسبات شباهت ن يب مجموعه سرويس ها ...................................................................................................... ١٤٢

جدول ٩-١: ضريب همبستگي براي انسجام ............................................................................................................................. ١٥١

 

 

محتواي فايل دانلودي:

فايل ورد قابل ويرايش

312 صفحه


مبلغ قابل پرداخت 25,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۶ تیر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 632

برچسب های مهم

فارسی ساز Dragons Dogma 2

فارسی ساز Dragons Dogma 2

فارسی ساز Dragons Dogma 2 ... ...

دریافت فایل : فارسی ساز Dragons Dogma 2
فارسی ساز Bioshock Remastered 2

فارسی ساز Bioshock Remastered 2

فارسی ساز Bioshock Remastered 2 ... ...

دانلود پاورپوینت آزمایشگاه بیوشیمی متابولیسم

دانلود پاورپوینت آزمایشگاه بیوشیمی متابولیسم ...

رمز گشایی ضمیر پنهان نوشته حمید تقدسی

رمز گشایی ضمیر پنهان نوشته حمید تقدسی

رمز گشایی ضمیر پنهان نوشته حمید تقدسی فهـرســت:  - پیشگفـتار - نگرشی به ماهیت انسان - جستجویی برای شناخت خویشتـن - معادلات هفتگانة اکتشاف خویشتـن - معادلـه اول: آنچه از واقعیت خویشـتن آگاهی، بخش محدودی از حقیقت توست - معادله دوم: حقایق محدود بازنمایی شده درآگاهی، ... ...

دانلود پاورپوینت نظریه اسکینر

دانلود پاورپوینت نظریه اسکینر ...

تحقیق درباره ایجاد انگیزه بین کارکنان / فایل word

تحقیق درباره ایجاد انگیزه بین کارکنان / فایل word

تحقیق درباره ایجاد انگیزه بین کارکنان به صورت فایل ورد و قابل ویرایش در 118 صفحه قابل استفاده دانشجویان و محققین تهیه شده زمستان 99 به شرح سرفصل مطالب زیر فهرست مطالب 1- چکیده:1 2- مقدمه:2 تحولات تاريخي انگيزش:3 مدل سنتي:3 مدل روابط انساني:4 مدل منابع انساني:5 مفهوم ... ...

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان تاریخ تمدن و حکومت هوتکیان در 50 اسلاید

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان تاریخ تمدن و حکومت هوتکیان در 50 اسلاید

هوتکیان دودمان شاهنشاهی از قبیلهٔ غلجای قندهار بودند که وارث حکومت صفویان شدند. سر سلسله و نخستین فرمانروای آن‌ها میرویس خان هوتک بود. میروَیس‌خان هوتک (۱۰۸۶ تا ۱۱۲۷ ه‍.ق / ۱۶۷۳–۱۷۱۵ م). میرویس یا میراویس از افغانان غل‌زایی بود و در زمان ضعف دولت صفویه علیه دولت ایران آن ... ...

دانلود تعزیه کامل صوتی متوکل عباسی . گلختمی . نرگسخانی . صفری و... سال 97 جوی آباد . 3 ساعت

دانلود تعزیه کامل صوتی متوکل عباسی . گلختمی . نرگسخانی . صفری و... سال 97 جوی آباد . 3 ساعت

اسامی ذاکرین : امیر صفری . سید حسن گلختمی . محمد رضایی . شکرالله جعفری . حسن نرگسخانی . حسن برکتی پور . مظفر قربان نژاد . اسماعیل محمدی . رسول خدابخش . حسین ملاحسینینوازنده ها . استادان ماشالله احمدی . نورالله سروانی . مختار احمدی شما دوستان عزیز برای دانلود این مجموعه ... ...

دانلود پاورپوینت سرطان پستان

دانلود پاورپوینت سرطان پستان

سرطان پستان یا سرطان سینه (به انگلیسی: Breast cancer) به نوعی سرطان گفته می‌شود که از بافت پستان آغاز می‌شود.[ زن بودن، مهم‌ترین عامل احتمال بروز سرطان پستان است. اگرچه مردان نیز به این سرطان مبتلا می‌شوند اما احتمال آن در زنان ببیش از صد برابر است. سایر علائم سرطان پستان ... ...

پيشگوئي هاي زرتشت

پيشگوئي هاي زرتشت

در گاتها از قول جناب زرتشت آمده است:ای اورمزد،این هر دو را از تو می پرسم:آنچه که تا کنون روی داده است و آنچه که پس از این روی خواهد داد….. و در بند ۲۶ هرمزد یشت،اهورمزدا به زرتشت می گوید:…ای زرتشت پارسا،به میانجی خرد و دانش من،دریاب که سر انجام زندگی و زندگانی آینده چگونه ... ...

دریافت فایل : پيشگوئي هاي زرتشت
دانلود فایل فلش فارسی NOKIA C6-01 RM-718 ورژن 111.040

دانلود فایل فلش فارسی NOKIA C6-01 RM-718 ورژن 111.040

دانلود فایل فلش فارسی NOKIA C6-01 RM-718 ورژن 111.040 ... ...

دانلود سوالات 10 سال اخیر کارشناسی ارشد اتاق عمل با پاسخنامه از سال 1395 تا 1404

دانلود سوالات 10 سال اخیر کارشناسی ارشد اتاق عمل با پاسخنامه از سال 1395 تا 1404

دانلود سوالات 10 سال اخیر کارشناسی ارشد اتاق عمل با پاسخنامه (از سال 1395 تا 1404)   دانلود دفترچه سوالات آزمون کارشناسی ارشد رشته اتاق عمل سال 1395 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون کارشناسی ارشد رشته اتاق عمل سال 1396 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون ... ...

دانلود کتاب صوتی آخرین وسوسه مسیح

دانلود کتاب صوتی آخرین وسوسه مسیح

درباره کتاب آخرین وسوسه مسیحکازانتزاکیس در آخرین وسوسه مسیح، عیسی مسیح را یک انسان عادی دانسته که هر لحظه ممکن است تسلیم شیطان شود. به همین دلیل کتاب مورد انتقاد مسیحیان و کلیسا قرار گرفت و یک کتاب ضد دینی تلقی شد و چاپ آن تا چندین سال ممنوع بود. آن ها نمی توانستند این نگاه ... ...

دانلود جزوه مدار 1 دانشگاه شهید بهشتی استاد حق جو

دانلود جزوه مدار 1 دانشگاه شهید بهشتی استاد حق جو

جزوه عالی مدارهای الکتریکی 1 برای دانلود مشخصات دانشگاه: شهید بهشتی تهران استاد: دکتر حق جو فرمت: PDF پی دی اف - قابل اجرا و خواندن بر روی لپ تاپ، گوشی و ... تعداد صفحات: 64 کیفیت: بسیار عالی رشته: مهندسی برق دانلود نمونه ... ...

جزوه آشنایی با روش های گودبرداری و اجرای سازه های نگهبان

جزوه آشنایی با روش های گودبرداری و اجرای سازه های نگهبان

گودبرداری و اجرای سازه های نگهبان یکی از ابتدایی ترین و در عین حال مهمترین مراحل اجرای ساختمان می باشد. تا جایی که کوچکترین اشتباه در اجرای این مرحله می تواند منجر به ریزش گود، خسارات مادی و حتی فوت افراد گردد. بنابراین آشنایی با این مبحث و رعایت نکات آن برای مهندسین ناظر، ... ...

دانلود جزوه بیوشیمی کلیه علوم پزشکی مشهد

جزوه بیوشیمی کلیه  دانشگاه: علوم پزشکی مشهد استاد: دکتر سوختانلو فرمت: PDF پی دی اف تعداد صفحات: 65 نوع: تایپی - کیفیت عالی دانلود نمونه ...

دانلود سوالات سالهای اخیر دکتری شهرسازی با پاسخنامه (از سال 1396 تا 1404)

دانلود سوالات سالهای اخیر دکتری شهرسازی با پاسخنامه (از سال 1396 تا 1404)

دانلود سوالات سالهای اخیر دکتری شهرسازی با پاسخنامه (از سال 1396 تا 1404)   دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته شهرسازی سال 1396 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته شهرسازی سال 1397 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته شهرسازی سال 1398 ... ...

دانلود سوالات سالهای اخیر دکتری مدیریت پروژه و ساخت با پاسخنامه (از سال 1396 تا 1404)

دانلود سوالات سالهای اخیر دکتری مدیریت پروژه و ساخت با پاسخنامه (از سال 1396 تا 1404)

دانلود سوالات سالهای اخیر دکتری مدیریت پروژه و ساخت با پاسخنامه (از سال 1396 تا 1404)   دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته مدیریت پروژه و ساخت سال 1396 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته مدیریت پروژه و ساخت سال 1397 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات ... ...

دانلود سوالات سالهای اخیر دکتری معماری با پاسخنامه (از سال 1396 تا 1404)

دانلود سوالات سالهای اخیر دکتری معماری با پاسخنامه (از سال 1396 تا 1404)

دانلود سوالات سالهای اخیر دکتری معماری با پاسخنامه (از سال 1396 تا 1404)   دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته معماری سال 1396 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته معماری سال 1397 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته معماری سال 1398 (با ... ...

دانلود سوالات سالهای اخیر دکتری آگرواکولوژی و آگروتکنولوژی با پاسخنامه (از سال 1396 تا 1404)

دانلود سوالات سالهای اخیر دکتری آگرواکولوژی و آگروتکنولوژی با پاسخنامه (از سال 1396 تا 1404)

دانلود سوالات سالهای اخیر دکتری آگرواکولوژی و آگروتکنولوژی با پاسخنامه (از سال 1396 تا 1404)   دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته آگرواکولوژی و آگروتکنولوژی سال 1396 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته آگرواکولوژی و آگروتکنولوژی سال 1397 (با ... ...

دانلود سوالات سالهای اخیر دکتری آگرولوژی - علف هرزبا پاسخنامه (از سال 1396 تا 1404)

دانلود سوالات سالهای اخیر دکتری آگرولوژی - علف هرزبا پاسخنامه (از سال 1396 تا 1404)

دانلود سوالات سالهای اخیر دکتری آگرولوژی - علف هرزبا پاسخنامه (از سال 1396 تا 1404)   دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته آگرولوژی - علف هرزسال 1396 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته آگرولوژی - علف هرزسال 1397 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون ... ...

جزوه آموزشی انجمن خوردگی آمریکا برای بازرسان حفاظت کاتدی NACE CP1–Cathodic Protection Tester Course Manual - 2011

جزوه آموزشی انجمن خوردگی آمریکا برای بازرسان حفاظت کاتدی NACE CP1–Cathodic Protection Tester Course Manual - 2011

NACE CP1–Cathodic Protection Tester Course Manual - 2011 دوره آموزشی انجمن خوردگی آمریکا (NACE) برای بازرسان حفاظت کاتدی. این جزوه بصورت کامل مفهوم و انواع خوردگی را بیان نموده و اصول اولیه حفاظت کاتدیک و روش تست آن را توضیح میدهد. مرجعی عالی برای آشنایی و یادگیری حفاظت ... ...

پاورپوینت فتق دیسک بین مهره ای چیست

پاورپوینت فتق دیسک بین مهره ای چیست

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت فتق دیسک بین مهره ای چیست فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 27پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهفتق دیسک بین مهره ای چیستانواع فتق دیسک نخاعی برآمدگی دیسک (پروتروژن) بیرون زدگی دیسک (اکستروژن)جدا شدن دیسک علائم فتق دیسک بین مهره ... ...

دانلود سوالات سالهای اخیر دکتری علوم دامی با پاسخنامه (از سال 1396 تا 1404)

دانلود سوالات سالهای اخیر دکتری علوم دامی با پاسخنامه (از سال 1396 تا 1404)

    دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته علوم دامی سال 1396 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته علوم دامی سال 1397 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته علوم دامی سال 1398 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته علوم دامی سال ... ...

فروشگاه اینترنتی فایل و نرم افزار

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما